Beställ hem en fraktpåse idag!

Slipa Sax –  Läs mer om vår Service och Slipning HÄR

Beställningsformulär



Beställ fraktpåse - ange antal:


Klisteretikett - Skickas per brevSkriv ut själv - PDF per mail

SKICKA MED FRAKTPÅSE – GÖR SÅ HÄR!

– Beställ hem en förfrankerad fraktpåse med beställningsformuläret här intill.

– Fyll i dina avsändaruppgifter på fraktpåsen och lägg i dina saxar. Stäng påsen med den förklistrade fliken .

– Skicka max 10-12 saxar i en fraktpåse.

– Skicka som REK (spårbart och försäkrat) om du har dyra saxar!

– Vill du ej skicka som REK så lägg fraktpåsen på en vanlig postlåda.

Saxslipning - Slipa dina frisörsaxar

VÅRT TIPS – Skicka som Rekommenderat Brev (REK)

Fraktpåsen är förberedd att kunna skickas som REK, som är en tilläggstjänst hos PostNord.
När du skickar med REK är försändelsen 100% spårbar och försäkrad mot förlust och skada med upp till 10 000 kr.
Lämna in påsen hos postens ombud så hjälper de till med detta!
TÄNK PÅ: Väljer du att skicka utan REK, och om försändelsen försvinner eller tar skada i postens hantering, så kan vi ej ta ekonomiskt ansvar för detta.
Vi skickar tillbaka på likvärdigt sätt som du skickar till oss. Men om det är fler än två saxar, eller om vi ser att det är dyra saxar skickar vi numera alltid tillbaka spårbart och försäkrat, oftast med DHL.

SKICKA MED DHL PAKET (DHL servicepoint) – GÖR SÅ HÄR

Beställ fraktsedel i formuläret här bredvid (OBS ska ej användas för att klistra på fraktpåse)

Behöver du skicka en större försändelse så kan du beställa hem en förbetald fraktsedel som du klistrar på
lådan / paketet och lämnar in hos närmaste DHL Servicepoint. Hitta närmaste Servicepoint HÄR.
En DHL-försändelse är 100% spårbar.

Vill du ha tillbaka saxarna med företagspaket direkt till salongen?

Om du vill ha saxarna skickade direkt till salongen så behöver vi en korrekt företagsadress, och personal på plats som kan ta emot försändelsen.
Har du skickat till oss med paket så skickar vi tillbaka på samma sätt, direkt till salongen.
Skickar du med fraktpåse eller på annat sätt så lägg en lapp i försändelsen och skriv att du vill ha tillbaka med paket, direktleverans. Dyrare saxar skickas alltid tillbaka med företagspaket av säkerhetsskäl.

Du kan också lämna saxarna direkt till verkstaden

Vi håller öppet 8.00-16.00 måndag till fredag.
Ring oss innan du kommer för säkerhets skull så att vi säkert är på plats! Tel: 046-14 25 26

SLIPA SAX GARANTI

Med vår SLIPA SAX GARANTI har du garanti på service och slipning. Det innebär att du skall vara helt nöjd med dina nyservade saxar, annars gör vi om jobbet, eller du får pengarna tillbaka.

Tänk på…

En nyslipad sax skall hanteras varsamt. Du bör inte lossa på skruven! Eggen är rakbladstunn och får sin slutliga form först efter 3-5 dagar. Pressa därför inte saxen för hårt i början. Att slipa saxar är ett hantverksarbete och för det allra mesta blir resultatet perfekt.

Leverans inom en vecka

Normal leveranstid är en till tre vardagar plus postgång. Dvs om du skickar dina saxar en måndag bör du ha dem åter på fredagen i samma vecka. Vid högsäsong och stor orderingång kan det ta någon extra dag i verkstaden.